مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-04اقتصادي

نشت یابی 1700 مورد از شبکه گاز طبیعی در اردستان 


رییس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز تعداد 1700 مورد از شبکه خطرات ناشی از انتشار گاز طبیعی را برطرف کردند.

- محمد مهاجری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ادارات گاز به دلیل خدماتی که به مشترکان و متقاضیان خود می دهند در تکریم ارباب رجوع جز اولین ها محسوب می شوند و بیشترین خدمات رایگان را به مشترکان خود ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان بیش از 1300 کیلومتر شبکه گازرسانی کشیده شده است، افزود: اردستان بیشترین شبکه گازرسانی را در بین شهرستان های استان دارد و در حال حاضر خدمات گاز در 161 روستای این شهرستان در دسترس مردم قرار دارد.

رییس اداره گاز شهرستان اردستان تصریح کرد: اداره گاز شهرستان اردستان بیش از 26 هزار مشترک شهری و روستایی دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز تعداد 1700 مورد از شبکه خطرات ناشی از انتشار گاز طبیعی را برطرف کردند.

مهاجری با بیان اهمیت انجام این موضوع که به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و هدر رفت گاز و استمرار جریان گازرسانی به مشترکان انجام می شود، گفت: انجام نشت یابی بسیار مهم بوده و غفلت از این موضوع صدمات و خسارت های فراوان و جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت یابی 1700 مورد از شبکه گاز طبیعی در اردستان 

نشت یابی 1700 مورد از شبکه گاز طبیعی در اردستان